Su ostukorv on hetkel tühi!
Teenuse tingimused
Jõustub alates: 06.07.2025
1. Kohaldamisala ja kehtivus
Käesolevad tingimused kehtivad kõigile UX Labor OÜ (edaspidi “Müüja”) poolt hallatava veebipoe www.indoorgarden.ee (edaspidi “Veebipood”) kasutajatele. Veebipoe kasutamisega ja tellimuse esitamisega kinnitab ostja (edaspidi “Ostja”), et on neid tingimusi lugenud, neist aru saanud ja nendega nõustunud.
2. Ostud ja tellimused
Ostmiseks saadaval olevad tooted on tähistatud märkega “Lisa ostukorvi”. Hinnad ja saadavus võivad muutuda ilma ette teatamata. Enne hinnamuutust tehtud tellimused töödeldakse tellimuse esitamise ajal kehtinud hinnaga.
Müüja võib tellimuse tühistada, kui:
- Toode on otsas
- Toode oli märgitud “On Order”, kuid ei ole saadaval.
- Süsteemi viga põhjustas ebaõige hinnakujunduse või toote üksikasjad
Tellimuse tegemiseks lisage tooted ostukorvi, valige tarne- ja makseviis ning kinnitage tellimus. Müügileping sõlmitakse, kui makse on laekunud või kui on sõlmitud rahastamisleping.
Maksmine
Saate turvaliselt maksta järgmistel meetoditel:
- Eesti pangaülekanded
- Soome pangaülekanded
- Läti pangaülekanded
- Leedu pangaülekanded
- Visa/Mastercard krediit- ja deebetkaardid
- Apple Pay ja Google Pay
- “Osta kohe, maksa hiljem” lahendused
Märkus: Kui maksate panga lingi kaudu, klõpsake kindlasti pangalehel nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
Kõiki makseid töötleb Maksekeskus AS. Tehingud toimuvad väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingi maksed toimuvad teie panga turvalises portaalis ja kaardimaksed Maksekeskus ASi turvalises keskkonnas. Müüjal ei ole juurdepääsu teie panga- või kaardiandmetele. Müügileping jõustub, kui tasumisele kuuluv summa on laekunud e-poe arvelduskontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le ainult maksete teostamiseks vajalikud andmed.
Kohaletoimetamine
Tooted tarnitakse tellimuses esitatud aadressile. Palun veenduge oma andmete õigsuses, et vältida viivitusi. Kahjustatud pakendist tuleb viivitamatult teatada aadressil klienditugi@indoorgarden.ee.
Kui ostja ei võta toodet vastu 14 päeva jooksul alates kokkulepitud kättesaamise kuupäevast, võib müüja tellimuse tühistada ja nõuda ladustamiskulusid ettemakstud summast.
Meie tarnepoliitika hõlmab kõiki indoorgarden.ee-s tehtud tellimusi, mis tarnitakse Eesti ja Euroopa Liidu piires. Praegu tarnime kõikidesse Eesti kohtadesse ja enamikku Euroopa Liidu riikidesse. Tellimused töödeldakse 1-2 tööpäeva jooksul, mille järel saate kinnitava e-kirja või SMS-i, mis sisaldab jälgimislinki.
Tarnevõimalused
- Eesti: Omniva, Smartposti, DPD, Unisend või Venipak pakikastid ning Omniva, Smartposti või DPD kullerteenused. Tüüpiline tarneaeg on 1-4 tööpäeva, kui toote lehel ei ole märgitud teistsugust aega.
- Euroopa Liit: Tüüpiline jälgitav kullerteenus, mille eeldatav tarneaeg on 3-10 tööpäeva, sõltuvalt sihtkohast ja mis tahes tootespetsiifilistest märkustest.
Kohaletoimetamise kulud arvutatakse kassas vastavalt sihtkohale ja meetodile; reklaamitud künnist ületavad tellimused saadetakse tasuta. Kõik pakid sisaldavad jälgimist. Kui saadetis hilineb, vaadake esmalt jälgimisandmeid; kui probleem jääb, kirjutage meile ja me aitame selle lahendada. Kohaletoimetamata pakid – mille põhjuseks on valed aadressid või õigel ajal mitte kätte saadud pakid – saadetakse meile tagasi; seejärel korraldame uuesti kättetoimetamise, mille eest võib lisanduda täiendav saatekulu. Kõigi ELi tellimuste puhul on lõpphinnas sisaldub käibemaks ja Euroopa Liidus ei kohaldata lisatollimaksu.
3. Taganemisõigus
Ostjad võivad müügilepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Teatage meile sellest kirjalikult aadressil klienditugi@indoorgarden.ee.
Taganemisõigust ei kohaldata:
- Avatud pitseeritud kaubad, mis ei sobi hügieenilistel põhjustel tagastamiseks.
- Avatud audio/video salvestused või tarkvara
- Kasutatud koodidega kinkekaardid
Tagasivõtmisel:
- Kõik maksed (sealhulgas tarne) tagastatakse 14 päeva jooksul.
- Tagastamine peab toimuma 14 päeva jooksul
- Tagasimakseid võib kinni pidada kuni tagastatud kaupade laekumiseni.
- Tagasisaadetavad tooted peavad olema originaalpakendis koos kõigi komponentide ja kingitustega.
- Tagastamise kulud kannab ostja
- Ostja vastutab väärtuse vähenemise eest, kui toodet on kasutatud väljaspool tavapärast kontrollimist.
4. Tellimuse tühistamine
Tellimuse saab tühistada pärast makse sooritamist, kuid enne kohaletoimetamist, saates tellimuse numbriga e-kirja aadressil klienditugi@indoorgarden.ee.
5. Tagastamise ja tagasimaksmise poliitika
Kui meie e-poest ostetud toode ei sobi teile mingil põhjusel, on teil õigus toode 14 päeva jooksul tagastada. Täielik tagasimaksmine toimub vastavalt veebipoe üldtingimustele.
Tagastamise algatamiseks peate kas täitma ettenähtud taganemisvormi või saatma kirjaliku taganemisavalduse vabas vormis järgmisel e-posti aadressil: klienditugi@indoorgarden.ee..
Ostja vastutab tagastatud kauba väärtuse vähenemise eest, kui eset on kasutatud viisil, mis ületab selle olemuse, omaduste ja funktsionaalsuse hindamiseks vajalikku. Nende aspektide kindlaksmääramiseks võib ostja toodet käsitleda ja uurida ainult sellises ulatuses, mis oleks lubatud füüsilises jaemüügikeskkonnas.
Tagastatud kauba eest makstakse raha tagasi ostja pangakontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kuupäevast, mil müüja sai ostja taganemisavalduse. Indoorgarden.ee jätab endale siiski õiguse tagastamisest kinni pidada, kuni kaup on tagastatud või ostja on esitanud tõendi selle tagastamise kohta.
Tagastamist ei aktsepteerita kaupade puhul, mis ei sobi tagastamiseks tervisekaitse või hügieeni tõttu, kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud. Lisaks ei saa tagastada avatud heli- või videosalvestisi ja arvutitarkvara.
6. Andmekaitse
UX Labor OÜ töötleb isikuandmeid vastavalt oma privaatsuspoliitikale. Andmeid võidakse kasutada tellimuste täitmiseks, teenuse parandamiseks ja asjakohaste teadete saatmiseks. Nõusoleku korral võib andmeid kasutada ka turunduslikel eesmärkidel. Nõusoleku võib igal ajal tagasi võtta.
7. Vastutus ja kaebused
Ostjad võivad esitada pretensioone 2 aasta jooksul alates tarnimisest ja hiljemalt 2 kuu jooksul pärast puuduse avastamist. Toodet ei tohi kasutada, kui see halvendab defekti.
Müüja ei vastuta:
- Ebaõige kasutuse tõttu tekkinud kahjustused
- Tavaline kulumine
Hoidke oma ostutõendit (arve, leping). Pretensioone võib esitada e-posti aadressil klienditugi@indoorgarden.ee.
8. Vaidluste lahendamine
Kui vaidlust ei ole võimalik kokkuleppel lahendada, võib ostja pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole: Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post: info@ttja.ee.
9. Täiendavad tingimused
- Pildid on ainult illustreerimiseks
- Toote info ja saadavus võib muutuda ilma ette teatamata
- Ilmselge hinnaviga (nt 300 euro suurune nutikas aed, mis on märgitud 30 euroga) võib viia tellimuse tühistamiseni.
- Tooteinfo ei pruugi alati olla täielik – kahtluse korral võtke ühendust klienditoega.
- Müüja võib sooduskampaaniate ajal kohaldada ostupiiranguid
10. Kehtivus
Need tingimused kehtivad alates 06.07.2025.